Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op zaterdag 09 juni 2007 20:32 schreef NOSfearatu het volgende:

Jij heb het nooit goed voor mekaar mark

Maar goed....ben weer es verstandig geweest in een gekke bui en heb vanmiddag in mn drukke agenda een plekkie kunnne vinden om van die matten te kopen.
10.50 bij de fixet en heb maar de helft nodig denk ik en bisonkit gekocht.
Morgen maar aan de plak.

Onno, organisatie en weet ik veel wie weer blij.

maarre...volgens mij is bisonkit niet watervast.....

[bericht gewijzigd door Dannon op zaterdag 09 juni 2007 20:56]

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
NOSfearatu

Quote:
Op zaterdag 09 juni 2007 20:39 schreef Dannon het volgende:

maarre...volgens mij is bisonkit niet watervast.....

merk is Bison

En het is contactlijm........
Heb mn neopreen zitj er ook meevastgeplakt voor de 2e zac (was beetje los) en zit als een huis.
Maar goed......misschien krijg ik morgen weer een vlaag van intelligentie van god toegestopt en kijk ik ook nog es op de verpakking om te kijken of dat zo is oke

Enne.....de rest smeer ik op je mond Onno. Wil niet meer van die preken van je krijgen over wat ik wel en niet meer mag

Maar ff serieus......DNRT/ZAC dekt zich wel lekker in in dat stukkie met dat we de ducs niet de schuld moeten geven. Tuurlijk hebbe de jappe ook schuld maar die ducs steken met kop er boven uit. Wat gaan ze daaraan doen? Denk bv. dat je bij hun beter het tandwielkappie kan laten verwijderen en die op hun koppelingshuis kan pleuren. Staat erg stoer zo'n draaiend klokkespel maar niet echt stil oid....

_____
21 juni !
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:

Op zaterdag 09 juni 2007 21:16 schreef NOSfearatu het volgende:

Enne.....de rest smeer ik op je mond Onno. Wil niet meer van die preken van je krijgen over wat ik wel en niet meer mag

Maar ff serieus......DNRT/ZAC dekt zich wel lekker in in dat stukkie met dat we de ducs niet de schuld moeten geven.

Ach, ik ben ook een rijder net als jij, ik baal net zo goed.

alleen rij ik wat soepeler dat is alles

Wat de Duc's betreft hoeft de DNRT geen groep rijders uit te sluiten; als je volgende keer te hard bent ga je er af, dat is veel eerlijker. En als Ducati's massaal niet stil genoeg te krijgen zijn gaan ze er dus massaal af. Maar niet omdat het Duc's zijn dus, maar omdat ze teveel geluid maken.

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
Mark TT

Wel omdat het Ducs zijn jah

_____
MMF bewoner, maar wat vaker niet thuis
BMW (kuch) 1000 RR voor 2010 :-)
Nieuwe ouwe lullenbak; Volvo (ik word echt nog eens opa) O-)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Ik zeg: cuppers eruit en duc's eruit. Sla je 2 vliegen in 1 klap

_____
Canyon, what else?
Trax
I

Quote:
Op zaterdag 09 juni 2007 22:56 schreef UPP-Racing het volgende:

Duc's?
Cuppers?

ZAC rules!

_____
Trax is uitbater van Café De kansloze Twin!
#111 rijdt een R6 "Laguna Seca style" met sponsoring van:
Strada Sports, dé sportschool van Vorden en omstreken!
Mamola Motoren Laren

NOSfearatu

Quote:
Op zaterdag 09 juni 2007 22:56 schreef UPP-Racing het volgende:

Mensen met een 600 en een full akra en veel stickers moeten eraf

_____
21 juni !
DeGier
...

Quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef NOSfearatu het volgende:

Mensen met een 600 en een full akra en veel stickers moeten eraf

_____
Every time you think something or someone is stupid,
It just means there is another thing in this world you don't understand.
rmdev

't ziet er wel naar uit dat de hobbyrijders voor de ellende v/d semiprofs opdraaien.

_____
zac#213
Bosje
Dé Crashmaster (nu op 4T)

Quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef rmdev het volgende:
't ziet er wel naar uit dat de hobbyrijders voor de ellende v/d semiprofs opdraaien.

Why op t moment lijkt t dat de semiprofs zich meer bezig houden met geluid dan amateurs (laatste sessie(s) db-killer eruit)...

_____
Always replace the cheapest parts first!
rmdev

nou de hobbyrijders schroeven hun kentekenplaatje eraf en gaan dan rijden, de motoren met racekuipen (zonder iso) maken een stuk meer herrie.
welke hobbyrijder rijdt zonder kapje over z'n voortandwiel? en heeft een volledig raceuitlaatsysteem onder zitten? en andere luchtinlaten/filters?

volgens mij is de zac bedoeld voor voornamelijk recreatierijders en het wordt nu behoorlijk verpest door de mensen die er toch op een wat "proffesionele" manier mee bezig zijn.

toch?

_____
zac#213
Bosje
Dé Crashmaster (nu op 4T)

Quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef rmdev het volgende:
nou de hobbyrijders schroeven hun kentekenplaatje eraf en gaan dan rijden, de motoren met racekuipen (zonder iso) maken een stuk meer herrie.
welke hobbyrijder rijdt zonder kapje over z'n voortandwiel? en heeft een volledig raceuitlaatsysteem onder zitten? en andere luchtinlaten/filters?

volgens mij is de zac bedoeld voor voornamelijk recreatierijders en het wordt nu behoorlijk verpest door de mensen die er toch op een wat "proffesionele" manier mee bezig zijn.

toch?

standaard motoren voldoen al niet meer aan de circuiteis, dus ook die maken al teveel herrie, das het kromme juist

_____
Always replace the cheapest parts first!
rmdev

dat is inderdaad ook waar maar als je het lijstje met overtreders op de dnrt site bekijkt valt wel op dat er eigenlijk geen s0 s1 rijders op staan.(9 v/d 85)
95% v/d overtreders rijdt in de s2 s3 dat zijn nou niet echt de meest standaard fabrieksmotoren

[bericht gewijzigd door rmdev op zondag 10 juni 2007 18:22]

_____
zac#213
NOSfearatu

Quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef rmdev het volgende:
dat is inderdaad ook waar maar als je het lijstje met ovetreders op de dnrt site bekijkt valt wel op dat er eigenlijk geen s0 s1 rijders op staan.
95% v/d overtreders rijdt in de s2 s3 dat zijn nou niet echt de meest standaard fabrieksmotoren

Echt wel.....

Ik rijd compleet standaard op een paar kleine dingetjes na.

Misschien ook wel es in je opgekomen dat er ook wat harder gereden wordt in de S2/S3?
En dat die mensen wat vroeger oa het gas opengooien en dus wat harder op ruskenhoek afkomen
Ik ga niet zegge dat het veel scheelt maar het zal geheid iets zijn.
Enne......die rijdende billboard reed S0 he vorige x en staat er wel tussen

_____
21 juni !
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef rmdev het volgende:
dat is inderdaad ook waar maar als je het lijstje met ovetreders op de dnrt site bekijkt valt wel op dat er eigenlijk geen s0 s1 rijders op staan.

Zeker in de S0 komt men niet zo fanatiek de strubben uit. En ook al ga je dan vol op het gas dat scheelt veel dB's bij het meetpunt.

_____
Bent ú al geknoeft?
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Let even op het stukje over zolder op zacmotoren
Daarin staat oa dat je op 2 Juli na 1 maal te luid te zijn gemeten er af gaat.

Ik begreep dat de DNRT er van uit gaat dat iedereen nu van de problemen weet en dus zo stil mogelijk naar de wedstrijd komt.
Is het geluid dan toch te hoog, dan kan je er toch niets meer aan doen want je bent al zo stil mogelijk, is de redenering. Vandaar geen waarschuwing meer.

[bericht gewijzigd door Dannon op dinsdag 26 juni 2007 21:10]

_____
Bent ú al geknoeft?
Mark TT

Nou, ben benieuwd

_____
MMF bewoner, maar wat vaker niet thuis
BMW (kuch) 1000 RR voor 2010 :-)
Nieuwe ouwe lullenbak; Volvo (ik word echt nog eens opa) O-)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
HansGSX-R
ONK DSBK#37

Quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef Dannon het volgende:

Ik begreep dat de DNRT er van uit gaat dat iedereen nu van de problemen weet en dus zo stil mogelijk naar de wedstrijd komt.
Is het geluid dan toch te hoog, dan kan je er toch niets meer aan doen want je bent al zo stil mogelijk, is de redenering. Vandaar geen waarschuwing meer.

Hoe wordt er gemeten en wat is de norm?

_____
http://www.hbracing.nl
doʞ u,z do pləɹəʍ əp
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef HansGSX-R het volgende:

Hoe wordt er gemeten en wat is de norm?

Dat weet ik zelf ook nog niet, ik neem aan dat men op Zandvoort weet wat men doet.

_____
Bent ú al geknoeft?
Flow
Dé Prutser

Quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef Dannon het volgende:

Je link doet het niet joh

_____
 Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
 Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

© Copyright 2003-2010 Motormaf.nl