Op vrijdag 08 juni 2007 20:30 schreef Mosselman het volgende: Die geluidsdempende matten zijn overingens brandvertragend en zeker niet brandwerend ! (zelf getest )
lijkt me dan ook niet raadzaam om dat te plakken bij de uitlaten in de onderkuip
ben niet van plan om dat uberhaupt te gaan doen Sta er niet tussen dus vind het wel best!
Op vrijdag 08 juni 2007 20:30 schreef Mosselman het volgende: Die geluidsdempende matten zijn overingens brandvertragend en zeker niet brandwerend ! (zelf getest )
lijkt me dan ook niet raadzaam om dat te plakken bij de uitlaten in de onderkuip
pas ik even aan in de tekst.
_____ Bent ú al geknoeft? Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
Op vrijdag 08 juni 2007 20:22 schreef Dannon het volgende: informatie over geluid ZAC 21 mei klik
Boehoeee
Kom net van zolder vandaan, blegh.....inlaten volgepropt,geluidsisolerende matten erin gepropt...demper met e keur en er toch nog 3x afgehaald.....waarvan 2x met 95,1 db ......ik heb toch zoveel mogelijk geprobeerd aan te doen.
Beloofd wat voor de 20e er momenteel weinig trek in
[bericht gewijzigd door DeGier op vrijdag 08 juni 2007 21:51]
_____ Every time you think something or someone is stupid, It just means there is another thing in this world you don't understand.
Op vrijdag 08 juni 2007 20:36 schreef NOSfearatu het volgende:
ben niet van plan om dat uberhaupt te gaan doen Sta er niet tussen dus vind het wel best!
Is wel een beetje egoistisch gedacht toch?
Wat nu als je nog net op het (oranje ) randje zat? Stel dat je door een simpele aanpassing aan bv. de luchtinlaten ofzo, je geluid nog iets naar beneden kunt krijgen en daarmee ook het daggemiddelde iets omlaag kunt krijgen, is dat toch ook mooi voor de hele club.
Als iedereen nou zo denkt, kan het vast nog een verschil maken.
Op vrijdag 08 juni 2007 20:39 schreef Dannon het volgende:
je hebt er dus niets van begrepen
Klopt........wil ook niet teveel snappe. Kost me al genoeg moeite. anyway......
1. rijd met ekeur en db killer. 2.isolatiematten heb ik niet. ("moet wel") 3.voortandwielkappie zit dr op. 4.explo in de ramairs (zelfde als een marathonloper een appel in zn keel proppen) heb ik ook niet. 5. maak ik teveel herrie Wil ik minder herrie maken maar ga daar niet uren aan spenderen of veel geld aan uit geven.
Moet ik me enorm gaan aanpassen omdat andere meer herrie produceren Sorry......zorgen hun er maar voor dat ze stiller worden. Wil er best wel wat voor doen maar dr is een grens.
Die ducs vallen sowieso al door de mand en zijn niet stiller te krijgen. Die moet je gewoon sowieso weren. Die droge koppelingen maken herrie voor 3 suzuki's zowat Kope ze maar een soes of stoppe ze dr mee. En een kuip kenne ze niet daar in Bolognese. Take it or leave vin ik.
En misschien ben ik wel wat ego maar so be it. Ik heb ruim 800 euro gespendeerd aan ekeurpijpen en icm ander filter/kappies, trillings"dempers" etc etc. en heb me voorlopig wel genoeg aangepast vind ik. Als ik soms over de padock loop zie ik motoren waarvan ik me dan afvraag hoe die in godsnaam door de keuring komen? Kuipwerk dat met rollen tape aan mekaar hangt, snelsluiters die nie tsluiten etc etc. Kettingen die je hoort ratelen in de GT uitkomen niet normaal. En dan lees ik op de site dat je mag komen zonder ekeur als ie maar stil is............ Dan vind ik.............1 lijn trekken en niets anders. Voel me anders behoorlijk genaaid en is ook niet collegiaal naar de mensen toe die wel een ekeur gekocht hebben om stiller te worden. Loop volgende zac wel es over het paddock heen en zal wat rijnrs opschrijven van motoren die er uitzien als herriemakers (barrels dus). Kijke of hun er ook wat aan gedaan hebben.
[bericht gewijzigd door NOSfearatu op vrijdag 08 juni 2007 21:03]
Op vrijdag 08 juni 2007 20:52 schreef NOSfearatu het volgende:
En dan lees ik op de site dat je mag komen zonder ekeur als ie maar stil is............ Dan vind ik.............1 lijn trekken en niets anders. Voel me anders behoorlijk genaaid en is ook niet collegiaal naar de mensen toe die wel een ekeur gekocht hebben om stiller te worden.
Dus omdat het CRT de E-keur demper voorschrijft moet de ZAC dat overnemen
Op vrijdag 08 juni 2007 20:46 schreef DeGier het volgende:
Boehoeee
Kom net van zolder vandaan, blegh.....inlaten volgepropt,geluidsisolerende matten erin gepropt...demper met e keur en er toch nog 3x afgehaald.....waarvan 2x met 85,1 db ......ik heb toch zoveel mogelijk geprobeerd aan te doen.
Beloofd wat voor de 20e er momenteel weinig trek in
Op Zolder is de grens 95dB toch en na 2x moet je je transponder inleveren...
Op vrijdag 08 juni 2007 20:52 schreef NOSfearatu het volgende:
Klopt........wil ook niet teveel snappe. Kost me al genoeg moeite. anyway......
1. rijd met ekeur en db killer. 2.isolatiematten heb ik niet. ("moet wel") 3.voortandwielkappie zit dr op. 4.explo in de ramairs (zelfde als een marathonloper een appel in zn keel proppen) heb ik ook niet. 5. maak ik teveel herrie Wil ik minder herrie maken maar ga daar niet uren aan spenderen of veel geld aan uit geven.
Moet ik me enorm gaan aanpassen omdat andere meer herrie produceren Sorry......zorgen hun er maar voor dat ze stiller worden. Wil er best wel wat voor doen maar dr is een grens.
Die ducs vallen sowieso al door de mand en zijn niet stiller te krijgen. Die moet je gewoon sowieso weren. Die droge koppelingen maken herrie voor 3 suzuki's zowat Kope ze maar een soes of stoppe ze dr mee. En een kuip kenne ze niet daar in Bolognese. Take it or leave vin ik.
En misschien ben ik wel wat ego maar so be it. Ik heb ruim 800 euro gespendeerd aan ekeurpijpen en icm ander filter/kappies, trillings"dempers" etc etc. en heb me voorlopig wel genoeg aangepast vind ik. Als ik soms over de padock loop zie ik motoren waarvan ik me dan afvraag hoe die in godsnaam door de keuring komen? Kuipwerk dat met rollen tape aan mekaar hangt, snelsluiters die nie tsluiten etc etc. Kettingen die je hoort ratelen in de GT uitkomen niet normaal. En dan lees ik op de site dat je mag komen zonder ekeur als ie maar stil is............ Dan vind ik.............1 lijn trekken en niets anders. Voel me anders behoorlijk genaaid en is ook niet collegiaal naar de mensen toe die wel een ekeur gekocht hebben om stiller te worden. Loop volgende zac wel es over het paddock heen en zal wat rijnrs opschrijven van motoren die er uitzien als herriemakers (barrels dus). Kijke of hun er ook wat aan gedaan hebben.
Dat van die E-keur demper geldt alleen voor de Cup. Dat jij met cupregels in de ZAC rijdt moet je zelf weten, maar reken een ander hier niet op af. Ik rijd met een door Mile Pajic handgemaakte Laser die stiller is dan menig E-keur demper. Trouwens had je ook gewoon met de originele demper kunnen rijden. Hier zit ook immers E-keur op. Er is niemand die jouw verplicht heeft om een andere demper aan te schaffen.
En ja, vindt het ook lullig dat ik isolatiematten moet plakken. Heb niet eens fantsoenlijk ruimte om het te plaatsen. En daarbij mogen ze ook wel wat duidelijker zijn waar het moet komen. moet het bv. ook in de top kuip.
Heb op 24 mei ook bij Circuitrijden.nl meegereden. Ook hier geen enkel probleem gehad. Nu moet ik dus investeren in zaken doordat anderen het vertikken om de zaken goed voor elkaar te maken. Denk er nog wel even over na.
[bericht gewijzigd door Siegerrr op zaterdag 09 juni 2007 13:30]
Op zaterdag 09 juni 2007 13:46 schreef Mosselman het volgende: dat laatste is nogal onzin natuurlijk ......
Ik heb het bijvoorbeeld heel goed voor elkaar en moet er toch af op assen
Jij heb het nooit goed voor mekaar mark
Maar goed....ben weer es verstandig geweest in een gekke bui en heb vanmiddag in mn drukke agenda een plekkie kunnne vinden om van die matten te kopen. 10.50 bij de fixet en heb maar de helft nodig denk ik en bisonkit gekocht. Morgen maar aan de plak.