Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
MarcoZ
Monkeyboy

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 20:22 schreef NOSfearatu het volgende:

Soms als ze zo strak zitten kraken ze nogal (voel maar es).
Alos dr voor kan zorgen dat er wat minder spanning op staat en daarna opvult met schuim oid scheelt dat wel.
Misschien dat alles bijmekaar 1 dB scheelt maar je zal die maar net nodig hebbe.

ok
ga vd week nog wel ff prutsen, gier had nog isolatie over

_____
Wassaaaaaaappp
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 20:22 schreef NOSfearatu het volgende:

Soms als ze zo strak zitten kraken ze nogal (voel maar es).
Alos dr voor kan zorgen dat er wat minder spanning op staat en daarna opvult met schuim oid scheelt dat wel.
Misschien dat alles bijmekaar 1 dB scheelt maar je zal die maar net nodig hebbe.

je zal het maar net nodig hebben ja

In- en uitlaatgeluid zijn de grootste boosdoeners, de inlaat kun je aan de binnenkant beplakken met neopreen, dat helpt tegen geluid, uitlaat gewoon zo stil als maar kan, kettingdeksel over het voortandwiel gemonteerd laten zitten helpt ook, zorgen dat er nix trilt en doet.

Later zou kunnen blijken dat als je een fiets hebt die last heeft van veel inlaatgeluid (sommige suzuki's bv gillen erg hard aan de inlaatkant als ze op hun s*demi*ter krijgen) zou je kunnen besluiten om een modificatie uit te voeren waar de inlaat meer naar beneden wijst.

En Ducatierijders moeten op de paddock hun koppeling aantrekken als ze hun motor stationair laten lopen, anders redden we het natuurlijk nooit

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
Switch
ZAC # 40

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 17:05 schreef Dannon het volgende:
PROBLEMEN

Op zich een deel terrecht ... maar aan de andere kant dan wel weer dubbel van huub dat die nu af zit te geven op de mensen die er weinig aan deden om hun geluid te verminderen maar dan wel "zoon van de organisatie" John Middelkoop die sessie na sessie teveel lawaai maakte dan wel de hele dag laten rijden ... dan hadden ze daar ook consequent mee moeten zijn ...

Maar ja ik doe zowiezo altijd al mijn best om zo stil mogelijk te zijn dus zal dat ook blijven doen zou het graag horen als ik nog steeds teveel geluid heb gemaakt ...

_____
Van Nico moet ik hier neerzetten dat ik met nummer 40 rij in 2009 ?
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 19:29 schreef NOSfearatu het volgende:

Isolatiematte, explosafe in je ramair, ramair tunnels omwikkellen met matten, kappen spanningsvrij monteren, plekke waar plastic op mekaar komt (of iest anders) opvulle met schuimrubbber etc etc.

Ja hoor, nog effe en ik mot alles 'zwevend' bevestigen hahahaha

Quote:
Enne...jij bent nergens meer gewenst overigens. Je heb nu 2 uitstapjes gemaakt in 2 korte circuitdagen en staat nu op de zwarte lijst.

Ik zorg er o.a. voor dat de marshalls niet overbodig worden

_____
Canyon, what else?
Derrick
DIABLO

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 17:05 schreef Dannon het volgende:
PROBLEMEN

het is wel raar dat ze bij de zac nog denken dat het brongeluid het probleem is en niet de hoeveelheid rijders terwijl ze bij de cup daar niets meer kunnen winnen en andere oplossingen zoeken: (niet dat ik daar voorstander van ben)

Het geluid wordt bepaald door de drie componenten nl.
1. brongeluid
2. aantal ronden
3. aantal deelnemers

Bij punt 1 is nauwelijks nog winst te boeken, hier is het maximale gebeurd.
Bij punt 2 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal ronden wel heel erg weinig.
Bij punt 3 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal deelnemers wel heel erg weinig.

_____

CBR1000RR 2008 zac #156 en 1198S
Ninja1970
husky

Quote:
Op zondag 03 juni 2007 13:24 schreef Derrick het volgende:

het is wel raar dat ze bij de zac nog denken dat het brongeluid het probleem is en niet de hoeveelheid rijders terwijl ze bij de cup daar niets meer kunnen winnen en andere oplossingen zoeken: (niet dat ik daar voorstander van ben)

Het geluid wordt bepaald door de drie componenten nl.
1. brongeluid
2. aantal ronden
3. aantal deelnemers

Bij punt 1 is nauwelijks nog winst te boeken, hier is het maximale gebeurd.
Bij punt 2 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal ronden wel heel erg weinig.
Bij punt 3 is winst te boeken echter geen 40% want dan wordt het aantal deelnemers wel heel erg weinig.

CRT kan niet anders , ze hebben dit jaar de E keurdempers verplicht gesteld en een origineel luchtfilter.
ik was het ook niet met die stelling eens , heb een demper zonder e keur die minder geluid maakt dan de demper met E keur . Ik wordt wel verplicht om met de e keur demper te rijden

ze kunnen dus nu ook niet anders dan te zeggen er is niet meer te winnen bij het brongeluid

Snap je het allemaal

_____
De Nekkentrekker
Derrick
DIABLO

Quote:
Op zondag 03 juni 2007 13:31 schreef Ninja1970 het volgende:

CRT kan niet anders , ze hebben dit jaar de E keurdempers verplicht gesteld en een origineel luchtfilter.
ik was het ook niet met die stelling eens , heb een demper zonder e keur die minder geluid maakt dan de demper met E keur . Ik wordt wel verplicht om met de e keur demper te rijden

ze kunnen dus nu ook niet anders dan te zeggen er is niet meer te winnen bij het brongeluid

Snap je het allemaal

Ok,
maar bij de zac lopen we nog effe achter de feiten aan en zullen we na de zac in Augustus te horen krijgen dat er een limiet komt op het aantal inschrijvers op een race in Assen.

_____

CBR1000RR 2008 zac #156 en 1198S
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op zondag 03 juni 2007 13:46 schreef Derrick het volgende:

Ok,
maar bij de zac lopen we nog effe achter de feiten aan en zullen we na de zac in Augustus te horen krijgen dat er een limiet komt op het aantal inschrijvers op een race in Assen.

Dat zou kunnen, maar voorlopig is het wel zo dat er bij de ZAC nog veel mogelijk is qua brongeluid.
Ik snap die uitspraak van de CRT ook niet helemaal, want standaard motoren zijn ook nog verder aan te passen dat ze stiller worden.

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
HansGSX-R
ONK DSBK#37

Quote:
Op zondag 03 juni 2007 16:10 schreef Dannon het volgende:

Dat zou kunnen, maar voorlopig is het wel zo dat er bij de ZAC nog veel mogelijk is qua brongeluid.
Ik snap die uitspraak van de CRT ook niet helemaal, want standaard motoren zijn ook nog verder aan te passen dat ze stiller worden.

Maar dan maken ze nog teveel geluid....

_____
http://www.hbracing.nl
doʞ u,z do pləɹəʍ əp
NOSfearatu

Laten we es beginnen om die herriedagen (typedagen) van die onkers/DSBK-ers naar beneden te halen en die qua db's eerlijk te verdelen onder de klasses.
Iedereen rijd tenslotte voor zn plezier en bijna niemand verdient zn brood met racen.
Dat ONK gaat toch nergens meer over. Rijd je steevast niet onder de 1.48 dan ben je nergens. Dan kunnen een hoop mensen weg uit die klasse wat een hoop uitlaatgelul scheelt en die kunnen weer lekker gaan cuppe/zacce. Gewoon ekeurs dr onder met stock filter.

ik heb het idee dat ik weer slap uit me nek lul

_____
21 juni !
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Dannon, kan jij de db gegevens van afgelopen ZAC 21 mei verstrekken? Via mail ofzo?

_____
Canyon, what else?
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op dinsdag 05 juni 2007 19:10 schreef UPP-Racing het volgende:
Dannon, kan jij de db gegevens van afgelopen ZAC 21 mei verstrekken? Via mail ofzo?

er komt een lijst, maar die is nog niet beschikbaar.

_____
Bent ú al geknoeft?
Flow
Dé Prutser

Quote:
Op dinsdag 05 juni 2007 19:12 schreef Dannon het volgende:

Als die er wel komt, ben ik zeer benieuwd of ik ook teveel herrie maak.

Iedereen maakt nu structureel teveel herrie, de provincie is toch ook niet achterlijk ? Of denken ze dat wij met zijn allen gewoon schijt hebben aan de geluidseisen ?

_____
Trax
I

Teken de petitie op http://www.axci.nl

_____
Trax is uitbater van Café De kansloze Twin!
#111 rijdt een R6 "Laguna Seca style" met sponsoring van:
Strada Sports, dé sportschool van Vorden en omstreken!
Mamola Motoren Laren

UPP-Racing
Fietst 'em erin

Quote:
Op dinsdag 05 juni 2007 19:12 schreef Dannon het volgende:

Is die lijst beschikbaar voor 20 juni? Ik wil graag weten hoe ik er voor sta met m'n huidige systeem i.v.m. Zolder...

_____
Canyon, what else?
Trax
I

Quote:
Op dinsdag 05 juni 2007 20:58 schreef UPP-Racing het volgende:

Is die lijst beschikbaar voor 20 juni? Ik wil graag weten hoe ik er voor sta met m'n huidige systeem i.v.m. Zolder...

Heel simpel. Kan het stiller? Doen.
Kan het niet stiller? Hopen dat het stil genoeg is.

That's all.

_____
Mamola Motoren Laren

Klepzeiker
Vaak buj te bange..

Quote:
Op zondag 03 juni 2007 16:48 schreef NOSfearatu het volgende:
Laten we es beginnen om die herriedagen (typedagen) van die onkers/DSBK-ers naar beneden te halen en die qua db's eerlijk te verdelen onder de klasses.
Iedereen rijd tenslotte voor zn plezier en bijna niemand verdient zn brood met racen.
Dat ONK gaat toch nergens meer over. Rijd je steevast niet onder de 1.48 dan ben je nergens. Dan kunnen een hoop mensen weg uit die klasse wat een hoop uitlaatgelul scheelt en die kunnen weer lekker gaan cuppe/zacce. Gewoon ekeurs dr onder met stock filter.

ik heb het idee dat ik weer slap uit me nek lul

ik heb het idee dat je weer slap uit je nek lult

_____
www.racingfabian.nl
Supersport #58
later als ik groot ben......
Trax
I

Even mezelf quoten:

Quote:
Op dinsdag 05 juni 2007 20:22 schreef Trax het volgende:
Teken de petitie op http://www.axci.nl

Dit is een petitie tegen de klagers van Baggelhuizen. Kom op, allemaal tekenen.

_____
Mamola Motoren Laren

Dannon
Dé Beroepsouwehoer

informatie over geluid ZAC 21 mei klik

_____
Bent ú al geknoeft?
NOSfearatu

Ik sta er niet bij

kan dus met een gerust hart naar Zolder

Maar die ducs vallen wel meteen op. Italiaanse troep

_____
21 juni !
 Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
 Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

© Copyright 2003-2010 Motormaf.nl