Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
Hagasan
EX Z.A.C 141 SOS Racing

Quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Dannon het volgende:
uitnodiging 21 mei staat op de site

Lekker daar heb ik wat aan
Veel plezier allemaal!!!!1

_____
you can take the boy out of the race but you cant take the racer out of the boy
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 07:21 schreef DeGier het volgende:

Die heb ik ook per mail gehad?

sommigen komen voor het eerst en ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen die misschien zou willen gaan racen maar nog niet eerder geweest is he

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
DeGier
...

Quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:18 schreef Dannon het volgende:

sommigen komen voor het eerst en ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen die misschien zou willen gaan racen maar nog niet eerder geweest is he

Goedddddddd, ben benieuwd

_____
Every time you think something or someone is stupid,
It just means there is another thing in this world you don't understand.
EmixodE
O-L-L-I-E

Wat vraagen:

1. Ga maandag 1e keer ZAC rijden. Kan ik zelf bepalen in welke klasse ik rij? Inschrijving gaat op volgorde aanmelden op dag zelf / avond van te voren?

2. Ik zo'n groen papiertje aangevraagd en ingevuld en ook weer opgestuurd (heel gedoe ). Ik heb daarop als rijnummer mijn Cup nummer aangegeven, ik heb hier verder niks van weer gehoord, betekent dit dat ik gewoon met mijn eigen nummer kan rijden?

Tapey
ZAC # 929

Quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef EmixodE het volgende:
Wat vraagen:

1. Ga maandag 1e keer ZAC rijden. Kan ik zelf bepalen in welke klasse ik rij? Inschrijving gaat op volgorde aanmelden op dag zelf / avond van te voren?

2. Ik zo'n groen papiertje aangevraagd en ingevuld en ook weer opgestuurd (heel gedoe ). Ik heb daarop als rijnummer mijn Cup nummer aangegeven, ik heb hier verder niks van weer gehoord, betekent dit dat ik gewoon met mijn eigen nummer kan rijden?

1. Ja, wie het eerst komt mag altijd vooraan starten!
2. Nee, die kans lijkt me klein. Je nummer is nog een verrassing!

_____
ZAC # 929
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Geen verslagen 21 mei voor op de ZAC site?

[bericht gewijzigd door Dannon op woensdag 23 mei 2007 20:06]

_____
Bent ú al geknoeft?
Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
NOSfearatu

Gewoon copy and paste denk van MMF bv??

_____
21 juni !
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef NOSfearatu het volgende:
Gewoon copy and paste denk van MMF bv??

ja dat kan maar ik moet wel weten wie dat wil.

_____
Bent ú al geknoeft?
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Dannon het volgende:

Van mij mag je als je 't wat vind: klik

_____
Canyon, what else?
DeGier
...

He hoe zit het nou met de verplaatsingen in de klassen onderling, als je bij de 1e zes van de ene groep bent geeindigd moet je dan verplicht naar een hogere of?

_____
Every time you think something or someone is stupid,
It just means there is another thing in this world you don't understand.
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef DeGier het volgende:
He hoe zit het nou met de verplaatsingen in de klassen onderling, als je bij de 1e zes van de ene groep bent geeindigd moet je dan verplicht naar een hogere of?

Het is niet helemaal zo simpel. Maar je loopt een goeie kans vanuit de top 5 omhoog geplaatst te worden. Op 6 iets minder kans maar ook niet uitgesloten

_____
Bent ú al geknoeft?
Fast Forward
Racecracks Trackdays & Racing

Met de ZAC zie ik veel Endurance teams bestaan uit 4 man.
Kan dit behouden worden als er veel inschrijvingen zijn of krijgt dan ieder team er 1 coureur bij?

Kunnen we het beste met 4 of 5 man inschrijven denk je?

_____
www.Racecracks.nl Trackdays & Racing School Mettet
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef Fast Forward het volgende:
Met de ZAC zie ik veel Endurance teams bestaan uit 4 man.
Kan dit behouden worden als er veel inschrijvingen zijn of krijgt dan ieder team er 1 coureur bij?

Kunnen we het beste met 4 of 5 man inschrijven denk je?

inschrijven met 4, van ons winnen doe je toch niet

_____
Bent ú al geknoeft?
Lexxer

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Dannon het volgende:

leef je uit

_____
sukkel!!

Switch
ZAC # 40

Quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Dannon het volgende:

inschrijven met 4, van ons winnen doe je toch niet

Pas nou op met wat je zegt

_____
Van Nico moet ik hier neerzetten dat ik met nummer 40 rij in 2009 ?
Dannon
Dé Beroepsouwehoer

PROBLEMEN

_____
Bent ú al geknoeft?
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 17:05 schreef Dannon het volgende:
PROBLEMEN

Poe, heavy shit. Wat ik alleen ABSOLUUT niet begrijp is dat je nog in de problemen zou kunnen komen met een standaard fiets. Wat moet je daar in godsnaam aan doen? DAT je er iets aan moet doen vind ik al te ver gaan. Fucking overheidzeikerds. Denk ik 't rijden op de openbare weg (deels) op te geven om van allerlei gezeik af te zijn, krijg je dit. Nederland is slechts 2 circuits rijk en zelfs op die 2 circuits mag je geen 'lawaai' maken

Is het overigens mogelijk om van 21 mei Assen mijn db-gegevens in te zien? Ik wil wel eens weten waar ik zit met m'n huidige toestand.

_____
Canyon, what else?
NOSfearatu

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 19:23 schreef UPP-Racing het volgende:

Poe, heavy shit. Wat ik alleen ABSOLUUT niet begrijp is dat je nog in de problemen zou kunnen komen met een standaard fiets. Wat moet je daar in godsnaam aan doen? DAT je er iets aan moet doen vind ik al te ver gaan. Fucking overheidzeikerds. Denk ik 't rijden op de openbare weg (deels) op te geven om van allerlei gezeik af te zijn, krijg je dit. Nederland is slechts 2 circuits rijk en zelfs op die 2 circuits mag je geen 'lawaai' maken

Is het overigens mogelijk om van 21 mei Assen mijn db-gegevens in te zien? Ik wil wel eens weten waar ik zit met m'n huidige toestand.

Isolatiematte, explosafe in je ramair, ramair tunnels omwikkellen met matten, kappen spanningsvrij monteren, plekke waar plastic op mekaar komt (of iest anders) opvulle met schuimrubbber etc etc.

Enne...jij bent nergens meer gewenst overigens. Je heb nu 2 uitstapjes gemaakt in 2 korte circuitdagen en staat nu op de zwarte lijst.

_____
21 juni !
MarcoZ
Monkeyboy

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 19:29 schreef NOSfearatu het volgende:

Isolatiematte, explosafe in je ramair, ramair tunnels omwikkellen met matten, kappen spanningsvrij monteren, plekke waar plastic op mekaar komt (of iest anders) opvulle met schuimrubbber etc etc.

Enne...jij bent nergens meer gewenst overigens. Je heb nu 2 uitstapjes gemaakt in 2 korte circuitdagen en staat nu op de zwarte lijst.

Isolatiemat ook om je ramair?
En wat is het verschil in spanningsvrij monteren van je kuip?

_____
Wassaaaaaaappp
NOSfearatu

Quote:
Op zaterdag 02 juni 2007 20:11 schreef MarcoZ het volgende:

Isolatiemat ook om je ramair?
En wat is het verschil in spanningsvrij monteren van je kuip?

Soms als ze zo strak zitten kraken ze nogal (voel maar es).
Alos dr voor kan zorgen dat er wat minder spanning op staat en daarna opvult met schuim oid scheelt dat wel.
Misschien dat alles bijmekaar 1 dB scheelt maar je zal die maar net nodig hebbe.

_____
21 juni !
 Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
 Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

© Copyright 2003-2010 Motormaf.nl