Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
Mark TT

Quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Switch het volgende:

aha ok .. ook goed

wel vaag ... maja lekker belangrijk heb ik toch nix mee te maken .. val me er dan ook nie mee lastig al die kut theorie allemaal ... GASSSUHHH

Voor de meesten staat dat dan synoniem voor crashen

_____
MMF bewoner, maar wat vaker niet thuis
BMW (kuch) 1000 RR voor 2010 :-)
Nieuwe ouwe lullenbak; Volvo (ik word echt nog eens opa) O-)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
UPP-Racing
Fietst 'em erin

Quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef Joris het volgende:

Nou ja, gelezen

Iedereen die nog een C-licentie moet halen kan dat voorlopig niet via de TOMS cursus. Voor degenen die al een licentie hebben is er niets aan de hand.

Dus wat vorig jaar goed genoeg was, zou nu niet meer goed genoeg zijn...

Ach ik zie 't wel. Maak me er geen zorgen over. Mocht ik 245 euro voor de katsekut spenderen dan verhaal ik 't op MotorXtra, want die beloven dat ik met die cursus een c-licentie kan aanvragen.

Overigens, einde stukje tekst op DNRT.nl:
"Wie aan de TOMS wil meedoen kan zich inschrijven via Motorsport Lifestyle van Maudie Veenstra (www.motorsportlifestyle.nl) of bij de Rensportschool Zandvoort (www.rsz.nl)."

Waarom staat MotorXtra daar niet bij? Bij RA kan je ook je c-licentie halen? Eigenbelang van de schrijver van 't stukje? Niet erg objectief als je 't mij vraagt.

_____
Canyon, what else?
Joris
Fietsert

Quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef Hagasan het volgende:

Ik dacht toch dat het start Nr. zwart op wit moest zijn en min. maten zijn?

Niet teveel denken ... gewoon het reglement doorlezen. Staat geen chinees in Is alleen een beetje verouderd

[bericht gewijzigd door Joris op dinsdag 20 maart 2007 12:03]

_____
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Cape Epic 2009 | EarRacing.nl
Joris
Fietsert

Quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:33 schreef UPP-Racing het volgende:
Overigens, einde stukje tekst op DNRT.nl:
"Wie aan de TOMS wil meedoen kan zich inschrijven via Motorsport Lifestyle van Maudie Veenstra (www.motorsportlifestyle.nl) of bij de Rensportschool Zandvoort (www.rsz.nl)."

Waarom staat MotorXtra daar niet bij? Bij RA kan je ook je c-licentie halen? Eigenbelang van de schrijver van 't stukje? Niet erg objectief als je 't mij vraagt.

Er is niks gelogen in het stukje. MotorXtra geeft geen TOMS cursus meer en RA heeft nooit een TOMS cursus gegeven. Oké, men had even kunnen melden dat er ook andere manieren zijn om een C-licentie te halen.

_____

Bassie
www.gasbas.nl

Quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef Joris het volgende:

Er is niks gelogen in het stukje. MotorXtra geeft geen TOMS cursus meer en RA heeft nooit een TOMS cursus gegeven. Oké, men had even kunnen melden dat er ook andere manieren zijn om een C-licentie te halen.

MotorXtra geeft toch wel een TOMS. Tenminste ik heb voor 23 april geboekt, voor de TOMS waarmee ik mijn C-licentie hoop te halen. Ik snap er nou echt geen ene drol meer van. MSL die de TOMS aanbiedt zonder goedkeuring van de KNMV, MotorXtra dat geen TOMS meer blijkt te hebben... Snap er werkelijk geen ene drol meer van

_____
Visit www.gasbas.nl!
Joris
Fietsert

Quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:06 schreef Bassie het volgende:

MotorXtra geeft toch wel een TOMS. Tenminste ik heb voor 23 april geboekt, voor de TOMS waarmee ik mijn C-licentie hoop te halen. Ik snap er nou echt geen ene drol meer van. MSL die de TOMS aanbiedt zonder goedkeuring van de KNMV, MotorXtra dat geen TOMS meer blijkt te hebben... Snap er werkelijk geen ene drol meer van

Kijk even op www.motorxtra.nl
Quote:
Zie ook www.Clicentiecursus.nl en de C-licentiecursus

MotorXtra organiseert onder auspicďen van de KNMV een voortgezette rijopleiding voor sportieve motorrijders en motorrijders die sportiever willen leren rijden.

Deze C-licentie cursus (voorheen T.O.M.S. cursus) is er vooral op gericht de rijvaardigheid te verbeteren en motorrijders te leren hoe op een veilige manier zo snel mogelijk op een circuit te rijden.

Na het behalen van een certificaat kan een KNMV C-licentie worden aangevraagd. Meer hierover onder 'Circuitdagen'.

_____

Hagasan
EX Z.A.C 141 SOS Racing

Quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:52 schreef Joris het volgende:

Niet teveel denken ... gewoon het reglement doorlezen. Staat geen chinees in Is alleen een beetje verouderd

Van de organisatie;
Nummer
De motor dient voorzien te zijn van de bij aanvang van het seizoen verstrekte nummers.
De nummers moeten duidelijk zichtbaar worden aangebracht op de voorkant en beide zijkanten.
Gedurende het seizoen kunnen nummers worden aangeschaft a € 5,- per set, verkrijgbaar aan de inschrijftafel.
De minimale afmetingen van de cijfers zijn : hoog 140 mm breed 80 mm.
De lijndikte van de cijfers is 25 mm en de tussenruimte tussen de cijfers is 15 mm

dit kreeg ik naar dat ik een mailtje verstuurt had

_____
you can take the boy out of the race but you cant take the racer out of the boy
Joris
Fietsert

Volgens mij is het vrij duidelijk:
  • MSL heeft de TOMS cursus overgenomen, maar de cursus is nog niet goedgekeurd.
  • MotorXtra geeft geen TOMS meer, maar blijft een C-licentiecursus aanbieden
  • Bepaalde RA cursussen geven ook recht op de C-licentie.

Wat er achter de schermen afspeelt weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat ZAC/RSZ voor de TOMS met MSL in zee is gegaan.
    Afgelopen jaar/jaren waren er voldoende klachten over de TOMS. Dan weer ging de cursus door, dan weer niet. Ook over de cursusinhoud waren de meningen verdeeld.
    MSL zal waarschijnlijk ook zijn eigen draai aan de TOMS cursus geven?

• _____

Joris
    Fietsert

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:18 schreef Hagasan het volgende:

Van de organisatie;
    Nummer
    De motor dient voorzien te zijn van de bij aanvang van het seizoen verstrekte nummers.
    De nummers moeten duidelijk zichtbaar worden aangebracht op de voorkant en beide zijkanten.
    Gedurende het seizoen kunnen nummers worden aangeschaft a € 5,- per set, verkrijgbaar aan de inschrijftafel.
    De minimale afmetingen van de cijfers zijn : hoog 140 mm breed 80 mm.
    De lijndikte van de cijfers is 25 mm en de tussenruimte tussen de cijfers is 15 mm

dit kreeg ik naar dat ik een mailtje verstuurt had

Heb Peter nog niet met een rolmaat in actie gezien. Zolang er geen klachten van Martin komen is je nummer goed leesbaar

_____

Roadrunnertoao

Dan ff voor mij; Wat is het verschil tussen een TOMS cursus en een C-licentie cursus???

Joris
    Fietsert

MotorXtra C-licentie
    Motorsport Lifestyle TOMS

Voel me net Google

_____

Hagasan
    EX Z.A.C 141 SOS Racing

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef Joris het volgende:

Heb Peter nog niet met een rolmaat in actie gezien. Zolang er geen klachten van Martin komen is je nummer goed leesbaar

Begrijp dus dat Martin (wie dat ook mag zijn) het laatste woord heeft?

_____
    Hagasan
    EX Z.A.C 141 SOS Racing

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Joris het volgende:
    MotorXtra C-licentie
    Motorsport Lifestyle TOMS

Voel me net Google

Jij bent toch google gaat je goed af

_____
    Joris
    Fietsert

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef Hagasan het volgende:

Nee, Huub heeft het laatste woord (letterlijk en figuurlijk)

Martin (vd Pavert) is de wedstrijdleider

_____

Ninjabiker

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:57 schreef Hagasan het volgende:

Martin is de wedstrijdleider bij de ZAC

Hij heeft terloops eens gezegd bij een briefing dat de nummers goed leesbaar dienen te zijn. Doelde hier op rode letters op een oranje ondergrond ofzo... Die afmetingen moet je met een potje zout nemen.

gewoon witte ondergrond en donkere letters is prima!

Ninjabiker

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Joris het volgende:
    Voel me net Google

He dat is een website waar je ook wat kan opzoeken toch?

Siegerrr
    Life begins at 180

Quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 13:02 schreef Ninjabiker het volgende:

Martin is de wedstrijdleider bij de ZAC

Hij heeft terloops eens gezegd bij een briefing dat de nummers goed leesbaar dienen te zijn. Doelde hier op rode letters op een oranje ondergrond ofzo... Die afmetingen moet je met een potje zout nemen.

gewoon witte ondergrond en donkere letters is prima!

Ik wou eigenlijk een donkerblauwe ondergrond met witte cijfers. Past beter bij de sponsoruitingen
    hoop dat dit mag. de jongens uit de cup passen de kleuren toch ook niet aan als ze ZAC rijden?

_____
    Sponsors:
    copyline
    ImpressiveXS
    Roadrunnertoao

Quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Siegerrr het volgende:

Ik wou eigenlijk een donkerblauwe ondergrond met witte cijfers. Past beter bij de sponsoruitingen
    hoop dat dit mag. de jongens uit de cup passen de kleuren toch ook niet aan als ze ZAC rijden?

Idd... had ik ook al gevraagd en zolang het maar goed leesbaar is was het geen probleem.

"Hallo Jeff

dat is geen probleem, als ze maar goed zichbaar zijn.

groeten Ria"

Dannon
    Dé Beroepsouwehoer

uitnodiging 21 mei staat op de site

_____
    Bent ú al geknoeft?
    Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.
    DeGier
    ...

Quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Dannon het volgende:
    uitnodiging 21 mei staat op de site

Die heb ik ook per mail gehad?

_____
    Every time you think something or someone is stupid,
    It just means there is another thing in this world you don't understand.
     Dit topic is 172 pagina's lang: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 »
     Index / Racing / ZAC vragen en antwoorden

© Copyright 2003-2010 Motormaf.nl