Wie heeft een adresje voor regenbanden? Vlieg zometeen terurg naar NL en heb dus nog geen regenbanden (wegens vakantie en late berichtgeving rsz). Iemand een tip, wat en waar je het beste kunt kopen? Ik heb 1 keer in de regen gereden en ben toen op m'n muil gegaan, doe ik niet graag over als het ff kan. Thx voor de tips!
Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Forza het volgende: Wie heeft een adresje voor regenbanden? Vlieg zometeen terurg naar NL en heb dus nog geen regenbanden (wegens vakantie en late berichtgeving rsz). Iemand een tip, wat en waar je het beste kunt kopen? Ik heb 1 keer in de regen gereden en ben toen op m'n muil gegaan, doe ik niet graag over als het ff kan. Thx voor de tips!
indien nodig op allerlaatste moment bij de bandenboer ter plaatse een optie?
Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Forza het volgende: Wie heeft een adresje voor regenbanden? Vlieg zometeen terurg naar NL en heb dus nog geen regenbanden (wegens vakantie en late berichtgeving rsz). Iemand een tip, wat en waar je het beste kunt kopen? Ik heb 1 keer in de regen gereden en ben toen op m'n muil gegaan, doe ik niet graag over als het ff kan. Thx voor de tips!
wij hebben ze op voorraad , vette spam!!! msl webshopshit
Ik weet nog wel iemand die 2 setjes heeft, 1 nieuw (bridgestone 180/64-17 en 1 set gebruikt Metzeler 190/60-17)