banden vrij warmers vrij dan heb je ook nooit didcussies meer , en ook geen mensen meer nodig die rondjes moeten lopen om te kijken of men niet stieken hun warmers erom hebben.. net als die stomme rempennen , heb ik ook nooit begrepen , en mensen ga hier verder maar niet op in , die discussie is al 10 keer geweest.
hebben ze nou niet in de gaten dat volgens mij 90% van de valpartijen in de trainingen altijd in de eerste rondes gebeurt??? toch wel apart he.....
gezeik allemaal , bij mij zou de lol er snel afzijn op deze manier , de zac is eigenlijk maar een amateurklasse , maar regelement enz is bijna strenger dan onk/idm/stock
Wie wil er weer allemaal in de pitbox? Jarno Loek Willei Kevin Bumme Peterkeeeeeeee
Deze denk ik sowieso wel. Kunnen bij meer animo ook een dubbele box nemen. Wel naast elkaar, niet boven en onder elkaar.
Team BDP introduceerd dit seizoen denk ik de BDP-burger op het menu. De BDP-burger bestaat uit een ovenvers wit bolletje van de Lidl met daarop een lekkere hamburger van Beckers op een bedje van ijsbergsla.
[bericht gewijzigd door Loek op donderdag 04 maart 2010 23:00]
_____ Plof toch lekker uit elkaar Voor stenen en keien laat u Loek even rijden
Op donderdag 04 maart 2010 22:19 schreef Loek het volgende: Wie wil er weer allemaal in de pitbox? Jarno Loek Willei Kevin Bumme
Deze denk ik sowieso wel. Kunnen bij meer animo ook een dubbele box nemen. Wel naast elkaar, niet boven en onder elkaar.
Team BDP introduceerd dit seizoen denk ik de BDP-burger op het menu. De BDP-burger bestaat uit een ovenvers wit bolletje van de Lidl met daarop een lekkere hamburger van Beckers op een bedje van ijsbergsla.
Ik kom wel rondhange en biertjes brenge en leegmake en BDP burgers opmake en in pitbox poepe en me overal mee bemoeie tja tja ja ja altijd gezellig wanne!
Op donderdag 04 maart 2010 23:00 schreef Loek het volgende: Da's een limburger joh, die nodigen zichzelf altijd uit joh
heb je je net binnengeluld, en dan is het feest en ben je de dag ervoor zo ziek als een hond geweest.... heb in totaal maar twee flessen bier gehad. Voordeel was wel dat ik met de auto keihard van Bumme kon wegvluchten, haha! Volgende keer hoop ik mee over te kunnen zuipen! Is ie onderhand al getrouwd eigenlijk?
Op donderdag 04 maart 2010 22:19 schreef Loek het volgende: Wie wil er weer allemaal in de pitbox? Jarno Loek Willei Kevin Bumme Peterkeeeeeeee
Ik neem mn paddocktent weer mee voor tegenover de box dan heb ik genoeg plek voor menne zooi. Je hoeft geen plek in de box zelf te reserveren dus, maar kom wel continu lastig rondhangen
Op donderdag 04 maart 2010 23:58 schreef Peter72 het volgende:
heb je je net binnengeluld, en dan is het feest en ben je de dag ervoor zo ziek als een hond geweest.... heb in totaal maar twee flessen bier gehad. Voordeel was wel dat ik met de auto keihard van Bumme kon wegvluchten, haha! Volgende keer hoop ik mee over te kunnen zuipen! Is ie onderhand al getrouwd eigenlijk?
loek heeft jou bier oponee je shotjes
Bumme is vandaag getrouwd,dus zo trouwerij,BIERRRRRRRRRRRRR
_____ Dus ik kom die bocht uit......Das niet besttttt