Op woensdag 03 maart 2010 15:45 schreef BuuK het volgende:
Als jij iets later de baan opkomt met koude banden ga je dan op de ideale lijn rijden? Ik niet, pas als ze warm zijn. Zo bedoel ik het.
Als mijn sessie begint en me banden zijn heet knal ik meteen op los en rij ik de ideale lijn (voor zover ik dat kan ) indien ik mijn banden nog moet warmrijden rij ik geen ideale lijn en probeer ik een ander niet in de weg te rijden
Ik rij gewoon op de ideale lijn. Ik accelereer en rem zo hard mogelijk, maar niet op het scherpst van de snede. Daarbij geef ik snellere rijders alle ruimte om in te halen. Ik vind wel dat er veel verschillen zitten tussen 'warmrijtechniek' van rijders, waardoor er vaak ook gewoon te truttig wordt gedaan en de banden niet goed opgewarmd worden. Maar dat is misschien een leuk onderwerp voor een bandenexpert om daar eens iets over te zeggen
Ik rij nooit op de ideale lijn. Ik accelereer en rem nooit zo hard mogelijk, maar wel op het scherpst van de snede. Daarbij geef ik snellere rijders nooit alle ruimte om in te halen. Ik vind niet dat er veel verschillen zitten tussen 'warmrijtechniek' van rijders, waardoor er nooit te truttig wordt gedaan en de banden wel goed opgewarmd worden. Maar dat is zeker weten een saai onderwerp voor een bandenexpert om daar eens iets over te zeggen.
_____ Plof toch lekker uit elkaar Voor stenen en keien laat u Loek even rijden
Op woensdag 03 maart 2010 18:23 schreef Loek het volgende: Ik rij nooit op de ideale lijn. Ik accelereer en rem nooit zo hard mogelijk, maar wel op het scherpst van de snede. Daarbij geef ik snellere rijders nooit alle ruimte om in te halen. Ik vind niet dat er veel verschillen zitten tussen 'warmrijtechniek' van rijders, waardoor er nooit te truttig wordt gedaan en de banden wel goed opgewarmd worden. Maar dat is zeker weten een saai onderwerp voor een bandenexpert om daar eens iets over te zeggen.
Ben wel onder de indruk Loek, volgens mij de meest serieuze post van jou op MMF
_____ www.tweewielerserviceveghel.nl voor (bijna) alle motoronderdelen en accessoires. www.bunkerparts.nl import en distributie van Vortex, Scott's Performance onderdelen, DNA luchtfilters en Twonav Aventura navigatie voor road en off-road.
Op woensdag 03 maart 2010 18:23 schreef Loek het volgende: Ik rij nooit op de ideale lijn. Ik accelereer en rem nooit zo hard mogelijk, maar wel op het scherpst van de snede. Daarbij geef ik snellere rijders nooit alle ruimte om in te halen. Ik vind niet dat er veel verschillen zitten tussen 'warmrijtechniek' van rijders, waardoor er nooit te truttig wordt gedaan en de banden wel goed opgewarmd worden. Maar dat is zeker weten een saai onderwerp voor een bandenexpert om daar eens iets over te zeggen.
Jij gaat dan ook bij de start al meteen op je plaat, omdat je koude banden hebt!
loek haal je moeder is van MF,want zo lul jij niet
_____ Dus ik kom die bocht uit......Das niet besttttt
Op donderdag 04 maart 2010 13:05 schreef Peter72 het volgende: Net mail gehad van KNMV. In cupraces voor C licentiehouders zijn bandenwarmers en regenbanden voortaan toegestaan....
+
Bij de CRT C-competitie wordt er een algemeen klassement bijgehouden en vindt er na de wedstrijd een huldiging op het bordes plaats.
Er wordt in één groep gereden en er gaat op de startgrid en in het algemeen klassement een scheiding tot 600cc en boven 600cc gehanteerd worden.
Op donderdag 04 maart 2010 13:05 schreef Peter72 het volgende: Net mail gehad van KNMV. In cupraces voor C licentiehouders zijn bandenwarmers en regenbanden voortaan toegestaan....