Op dinsdag 02 maart 2010 09:41 schreef Ericx het volgende: Hier was ik dus al bang voor. Zijn nu al ruim een maand verder en kan ik dus nog steeds niet inschrijven...
Waarom niet Je kan je toch gewoon registreren en inschrijven Wij hebben onze licentie ook nog niet binnen hoor.
Ik heb me inmiddels al 3x geregistreerd. Niets helpt. Krijg alleen steeds een standaard mailtje binnen dat ik de pro-forma factuur moet betalen (heb ik een maand geleden al gedaan). Verder niets dan stilte. Mijn mail adres is onbekend. Inloggen wordt dus niets. Geen idee waarom het lastig verloopt (bij mij).
ingeschreven voor 28 april, 10 juni, 1 juli, 1 sept en 15 sept.
4 aug doe ik niet ivm Spa en Brno, 1 april kijk ik wel ff aan mbt het weer en mettet vind ik te kort voor een endurance met het oog op de snelheidsverschillen.
_____ GLIJER ist meine HELD (und Dannon ein kleine beetche, nur ihr so gut und frei danzen kahn)
Op dinsdag 02 maart 2010 09:50 schreef Ericx het volgende: Ik heb me inmiddels al 3x geregistreerd. Niets helpt. Krijg alleen steeds een standaard mailtje binnen dat ik de pro-forma factuur moet betalen (heb ik een maand geleden al gedaan). Verder niets dan stilte. Mijn mail adres is onbekend. Inloggen wordt dus niets. Geen idee waarom het lastig verloopt (bij mij).
Bij het registeren heb je een mailadres en wachtwoord opgegeven. Met die gegevens kan je inloggen en je inschrijven voor races.
Als dat niet lukt, dan zou ik een mailtje naar joris sturen (motorsport@rsz.nl)
Op dinsdag 02 maart 2010 12:21 schreef Ericx het volgende: Heb Joris gesproken. Vanmiddag gaat hij kijken waar het mis gaat. Laten we hopen dat het goed gaat komen.