Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef BuuK het volgende: das helemaal niet verplicht voor een C-licenite is mij vertelt. Ik heb em nodig voor de endu's op de nurgburgring.
Is een "foutje" van hun op de website...
weet je dat zker?en als je uitlegt hoe et zit in NL op dit moment,met het fame verhaal?
_____ Dus ik kom die bocht uit......Das niet besttttt
Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef BuuK het volgende: das helemaal niet verplicht voor een C-licenite is mij vertelt. Ik heb em nodig voor de endu's op de nurgburgring.
Is een "foutje" van hun op de website...
Wat heb je volgens jou nodig voor de endu op de nurburgring? C-licentie? Hoeft niet, tenminste vorig jaar niet. Je hebt alleen een Riders Release nodig van de KNMV en je pakt daar een daglicentie afgegeven door de DMSB. Zou een nieuwe ontwikkeling zijn dan... heeft Karin Wagner dat jou gezegd??
Op dinsdag 16 februari 2010 17:12 schreef Ericx het volgende: Heb vandaag even contact gehad met de KNMV. Als je alleen ZAC gaat rijden, kun je je geld voor de KNMV C-licentie terug krijgen.
(Hopelijk gaat dit wel goed).
Denk dat er meerdere zijn die hier wat aan hebben.
Okee, dus we motten dus bellen !! Ik ben al 2 weken aan het mailen naar verschillende knmv mail adressen en zelfs nog gefaxt maar krijg geen enkele respons Morgen dan maar bellen, ik hoop dat ik vriendelijk kan blijven anders moet ik maar even laten bellen
Op dinsdag 16 februari 2010 22:10 schreef Peter72 het volgende:
Wat heb je volgens jou nodig voor de endu op de nurburgring? C-licentie? Hoeft niet, tenminste vorig jaar niet. Je hebt alleen een Riders Release nodig van de KNMV en je pakt daar een daglicentie afgegeven door de DMSB. Zou een nieuwe ontwikkeling zijn dan... heeft Karin Wagner dat jou gezegd??
idd
_____ Dus ik kom die bocht uit......Das niet besttttt
Op dinsdag 16 februari 2010 22:29 schreef Subduc het volgende:
idd
volgens Karin Wagner mag je niet meedoen met een FAME licentie en moet je bij de KNMV een auslandspermissie aanvragen. En die geven ze alleen als je een C-licenite hebt. Die moet je volgens Karin ook tonen bij de eerste inschrijving
_____ GLIJER ist meine HELD (und Dannon ein kleine beetche, nur ihr so gut und frei danzen kahn)
Op woensdag 17 februari 2010 08:05 schreef BuuK het volgende:
volgens Karin Wagner mag je niet meedoen met een FAME licentie en moet je bij de KNMV een auslandspermissie aanvragen. En die geven ze alleen als je een C-licenite hebt. Die moet je volgens Karin ook tonen bij de eerste inschrijving
kga nie voor 1 a 2 endurance races 200 eppos lappen bij de knmv
snap t ook niet echt, FAME was toch een europese licentie, .DE is toch ook nog Europees?
Misschien dat we dit met behulp van de DNRT/ZAC voor elkaar kunnen krijgen?
_____ Motor rijden is beter dan seks, elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Op woensdag 17 februari 2010 08:05 schreef BuuK het volgende:
De riders release kun je niet tonen. Dat is simpelweg een fax die de KNMV opstuurt naar de DMSB. Daar krijg je in principe zelf niets van, of je moet van de KNMV een kopie vragen.
Blijkbaar is het dan een KNMV regel geworden dat je een C-licentie moet hebben voor die riders release? Dat zou ook onzin zijn, want een riders release ziet er alleen op toe dat je hier niet als gediskwalificeerd geregistreerd staat en dat heeft niks met een licentie te maken.
Degene die de wedstrijd in het buitenland regelt, bepaalt daarvoor het licentiebeleid. De endu's worden gereden onder de vlag van de DMSB en die eisten een DMSB licentie. Met je KNMV C kun je daar dus sowieso niets. Vandaar een DMSB daglicentie. Maar ik zal Karin eens even mailen hoe dat zit en ga gelijk bij Tessa (KNMV) een riders release aanvragen.
Op woensdag 17 februari 2010 08:40 schreef Cageon het volgende:
kga nie voor 1 a 2 endurance races 200 eppos lappen bij de knmv
snap t ook niet echt, FAME was toch een europese licentie, .DE is toch ook nog Europees?
Misschien dat we dit met behulp van de DNRT/ZAC voor elkaar kunnen krijgen?
Degene die de wedstrijd organiseert, brengt de wedstrijd 'ergens' onder. Dat kan bij een nationale bond zijn of een internationale bond zijn. In dit geval heeft de DMC de wedstrijd ondergebracht bij de DMSB en gelden dus de licentievereisten van de DMSB. Met de FAME licentie kun je daar dus niet rijden in principe. Ik zal de vraag meenemen naar Karin.
Op woensdag 17 februari 2010 08:58 schreef Peter72 het volgende:
Degene die de wedstrijd organiseert, brengt de wedstrijd 'ergens' onder. Dat kan bij een nationale bond zijn of een internationale bond zijn. In dit geval heeft de DMC de wedstrijd ondergebracht bij de DMSB en gelden dus de licentievereisten van de DMSB. Met de FAME licentie kun je daar dus niet rijden in principe. Ik zal de vraag meenemen naar Karin.
ben blij dat jij wel duits kan.
_____ Motor rijden is beter dan seks, elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef SubR1 het volgende:
Okee, dus we motten dus bellen !! Ik ben al 2 weken aan het mailen naar verschillende knmv mail adressen en zelfs nog gefaxt maar krijg geen enkele respons Morgen dan maar bellen, ik hoop dat ik vriendelijk kan blijven anders moet ik maar even laten bellen
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen (via de mail nog wel !!!) dat de KNMV het volledige bedrag terugstort, dus lidmaatschap en C-licentie !! Dus het wordt dan toch Zaccen gelukkig
Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef SubR1 het volgende:
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen (via de mail nog wel !!!) dat de KNMV het volledige bedrag terugstort, dus lidmaatschap en C-licentie !! Dus het wordt dan toch Zaccen gelukkig
Jep, same here. Vanmorgen ook de mail van Joyce gekregen dat ik het bedrag terug krijg. Komt dat toch nog goed. Nu wachten op die andere licentie (FAME).