Op dinsdag 29 januari 2008 09:48 schreef UPP-Racing het volgende: Proppen.
_____ "Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is the best..." - Frank Zappa
Christianity: One woman's lie about having an affair that got seriously out of hand..
Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef Schuimpie! het volgende:
Iedere beetje knappe automaterialenzaak, heeft van die motorkap isolatie, glad afgewerkt, en bedoelt voor geluids isolatie, zonder dat het vol met water zuigt, (wat dat bultjes isolatiemateriaal, voor binnenshuis bedoelt, wel doet), dat netjes plakken denk ikzelf. (is/werkt ook dunner dan dat andere spul) Vergeet niet dat het redelijk ver bij de hete delen vandaan blijft..
Ik was ook nog op zoek naar geluidsabsorberend materiaal en heb ff naar wat automaterialen zaken gebeld. Tis hier zat tekoop maar moet wel 50-60 euro kosten voor een set van 50x100cm.
Daarom ff verder gezocht en zag dat ze bij de Conrad hetzelfde leveren. Olie-water-benzine bestendig, hittebestendig tot +80 graden en voor kortere tijd tot 180 graden. Kost 22,95 en als je via "Ideal" betaalt scheelt het je de verzendkosten (6,95 euro)
Het heeft me uren gekost, veel gevloek om die !!#%&^&!%~~ regel, die verder niemand heeft, cup/onk/club met etc, maar hij zit erop...
de ZAC KAP...
Aluminium stripjes erachter en onder voor stevigheid, want het hele kapje moest in 2en gezaagd om de schakelstang erdoor te krijgen.. (100 keer gedacht, waar ben ik mee bezig..)
_____ Rijnummer 2010 CUP 60 OFF-ROAD is weer begonnen! :) WWW.OPKIKTOER.NL
Op zaterdag 02 februari 2008 18:59 schreef Schuimpie! het volgende: Het heeft me uren gekost, veel gevloek om die !!#%&^&!%~~ regel, die verder niemand heeft, cup/onk/club met etc, maar hij zit erop...
Aluminium stripjes erachter en onder voor stevigheid, want het hele kapje moest in 2en gezaagd om de schakelstang erdoor te krijgen.. (100 keer gedacht, waar ben ik mee bezig..)
wel mooi gedaan....
_____ Bent ú al geknoeft? Buuk is mijn held, alleen hij kan niet dansen. oend sein deutz ist sehr belazerd.