Index / Aankondigingen / Help Motormaf de zomer in!

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Voske
DoeEensNormaalMan!

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 17:38 schreef ODM-Peter het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht

Ik ga geen geld overmaken. Vermaak me best op het forum, maar ik ga niet voor het bezoeken van een forum geld betalen. En ALS ik dan zou betalen, dan liever voor een constructie als op MF (of het scooterforum) waar betalende gebruikers wat extra 'rechten' hebben. Bovendien (hiermee bevind ik me op glas ijs, ik weet het namelijk niet zeker) heb ik het idee dat klachten/opmerkingen van gebruikers niet serieus worden genomen en dan vind ik het een beetje raar om bij diezelfde gebruikers te 'schooien' om geld...

Zal me hiermee wel niet populair maken (maar zo heel populair ben ik toch al niet ), dussuh: laat de opmerkingen maar komen

P.S. Voor degenen die me nu een zeikerd vinden: Volgende NVHN/Meeting oid geef ik wel een rondje...

zeikert

1 desperados graag

_____
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Nostalgia isnt what it used to be.
Daantje

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 17:38 schreef ODM-Peter het volgende:

Ik ga geen geld overmaken. Vermaak me best op het forum, maar ik ga niet voor het bezoeken van een forum geld betalen. En ALS ik dan zou betalen, dan liever voor een constructie als op MF (of het scooterforum) waar betalende gebruikers wat extra 'rechten' hebben. Bovendien (hiermee bevind ik me op glas ijs, ik weet het namelijk niet zeker) heb ik het idee dat klachten/opmerkingen van gebruikers niet serieus worden genomen en dan vind ik het een beetje raar om bij diezelfde gebruikers te 'schooien' om geld...

Zal me hiermee wel niet populair maken (maar zo heel populair ben ik toch al niet ), dussuh: laat de opmerkingen maar komen

P.S. Voor degenen die me nu een zeikerd vinden: Volgende NVHN/Meeting oid geef ik wel een rondje...

Poeh die extra rechten kunnen mij echt gestolen worden, dit is geen MF wat mij betreft maar meer een 'vriendenclub'. Hier kennen de meesten elkaar tenminste nog. Zit trouwens echt niet op extra rechten te wachten, alhoewel ik heb al extra rechten Ennuh geld is maar lullig papier hoor, voor hetzelfde geld had ik 100,- euro over gemaakt wat kan mij dat nou schelen.

_____
Member of the Bouncing Titties Crew
Klepzeiker
Vaak buj te bange..

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:13 schreef Daantje het volgende:
[...]

Poeh die extra rechten kunnen mij echt gestolen worden, dit is geen MF wat mij betreft maar meer een 'vriendenclub'. Hier kennen de meesten elkaar tenminste nog. Zit trouwens echt niet op extra rechten te wachten, alhoewel ik heb al extra rechten Ennuh geld is maar lullig papier hoor, voor hetzelfde geld had ik 100,- euro over gemaakt wat kan mij dat nou schelen.

ik zoek nog sponsors met die instelling

_____
www.racingfabian.nl
Supersport #58
later als ik groot ben......
Daantje

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:39 schreef Klepzeiker het volgende:
[...]
ik zoek nog sponsors met die instelling

Roep maar........... waar ist voor???

_____
Peter
Zie sig

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:43 schreef Daantje het volgende:
[...]

Ik promoot je website wel in Taiwan, groeiende economie dus een belangrijke markt in de toekomst Daan

Klepzeiker
Vaak buj te bange..

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:43 schreef Daantje het volgende:
[...]

wegracen uiteraard...

_____
www.racingfabian.nl
Supersport #58
Daantje

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:48 schreef ODM-Peter het volgende:
[...]

Ik promoot je website wel in Taiwan, groeiende economie dus een belangrijke markt in de toekomst Daan

Huh Taiwan??? *&%^$$# spreek ik niet laat staan schrijven

_____
Daantje

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 19:52 schreef Klepzeiker het volgende:
[...]
wegracen uiteraard...

Dachtikal, wat heb je nodig? Kan wel eens kijken of ik wat voor je kan regelen hier of daar. Nee heb je en ja kan ik krijgen dus...... Regel wel vaker voor de lol dingen dus zeg het maar.

_____
Voske
DoeEensNormaalMan!

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 21:36 schreef Daantje het volgende:
[...]

Dachtikal, wat heb je nodig? Kan wel eens kijken of ik wat voor je kan regelen hier of daar. Nee heb je en ja kan ik krijgen dus...... Regel wel vaker voor de lol dingen dus zeg het maar.

ik zoek nog een racer, banden, een pitscrew incl. plu dames, en een flinke motorhome.
ik hoor het wel

_____
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Nostalgia isnt what it used to be.
Flow

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 21:41 schreef Voske het volgende:
[...]

ik zoek nog een racer, banden, een pitscrew incl. plu dames, en een flinke motorhome.
ik hoor het wel

* Flow zal zometeen es internet bankieren aanslingeren

_____
Gizzmo
DE ENIGE ECHTE

HeHe, eindelijk ook maar effe wat overgemaakt, ik durfde bijna al niet meer te posten.

Succes

_____
www.JOEY-RACING.nl
PAIN IS TEMPORARELY, GLORY IS FOREVER
I want to leave this world the same way I came into it; screaming, and covered in blood
Daantje

Quote:
[...]

ik hoor het wel

LL

_____
Flame
SV 650 S Yosimura

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 17:38 schreef ODM-Kleuter het volgende:

Ben ik heel gemakkelijk in.

Ieder zijn eigen mening.
En ik vind dat ook een ieder die dient te respecteren.

Rene

_____
bezoek ook eens Mijn Website
Revolution

Quote:

Op zondag 03 oktober 2004 17:38 schreef ODM-Zeikwijf het volgende:

...bladieblad...

edit: laat ook maar, hier stond iets over gebrek aan ruggegraat

Maar goed, dankzij de rest die dit toch _iets_ anders zien ziet de toekomst van MMF er goed uit, zoals het nu lijkt. Gaat de goeie kant op.

[bericht gewijzigd door Revolution op maandag 04 oktober 2004 00:31]

_____
Ringrondjes: 17,5 | Motormaniacs
Peter
Zie sig

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 23:36 schreef Revolution het volgende:
[...]
edit: laat ook maar, hier stond iets over gebrek aan ruggegraat

Je verwijt mij een gebrek aan ruggegraat maar je hebt zelf niet genoeg ruggegraat om je post te laten staan

Klepzeiker
Vaak buj te bange..

Quote:
[...]

ik hoor het wel

je bent met weinig tevreden zie ik

_____
www.racingfabian.nl
Supersport #58
Revolution

Quote:
Op maandag 04 oktober 2004 06:43 schreef ODM-Zeikwijf het volgende:
[...]

Je verwijt mij een gebrek aan ruggegraat maar je hebt zelf niet genoeg ruggegraat om je post te laten staan

Het is de discussie ook niet waard, althans niet in dit topic.

Back ontopic.

_____
Ringrondjes: 17,5 | Motormaniacs
Peter
Zie sig

Toch maar wel mijn steentje bijgedragen, MMF houdt me van de straat he

Wel het verzoek of ik dan mijn eigen nick terug mag...

Sander

Quote:
Op zondag 03 oktober 2004 17:38 schreef ODM-Zeikwijf het volgende:

Was een duidelijk verhaal!

Quote:
Op maandag 04 oktober 2004 10:45 schreef ODM-Zeikwijf het volgende:
Toch maar wel mijn steentje bijgedragen, MMF houdt me van de straat he

Wel het verzoek of ik dan mijn eigen nick terug mag...

Vreemd figuur ben je toch.

Peter
Zie sig

Quote:
Op maandag 04 oktober 2004 10:53 schreef Sander het volgende:
[...]
Was een duidelijk verhaal!

[...]
Vreemd figuur ben je toch.

Klopt ja Nja, op zich vind ik de manier waarop nog steeds niet kloppen en sta ik achter dat lange verhaal wat ik typte, maar wat wel zo is, ik heb in het afgelopen jaar vrij veel tijd hier doorgebracht, veel gepost, en vind het dan niet solidair als anderen wel betalen en ik (als regelmatige forum bezoeker) niet.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 Index / Aankondigingen / Help Motormaf de zomer in!

© Copyright 2003-2019 Motormaf.nl